Γ. ΖΩΓΡΑΦΟΥ : Από δρόμος ταλαιπωρίας στον απόλυτο παραλογισμό

Εδώ και λίγες μέρες οι τεχνικές υπηρεσίες έχουν τοποθετήσει πλαστικούς οριοδείκτες στην μία πλευρά του δρόμου επί της Γ. Ζωγράφου. Εξαίρεση υπάρχει στο τετράγωνο μπροστά στο Δημαρχείο (το γιατί δεν ξέρουμε αλλά σίγουρα θα υπάρχει κάποιος καλός λόγος)

Έπρεπε οι οδηγοί του Λεωφορείου 235 να τραβήξουν χειρόφρενο προκειμένου η νυν διοίκηση να προσπαθήσει να δώσει μία (προσωρινή για πολλούς) λύση,  η οποία λύση  όμως θα δημιουργήσει   άλλα προβλήματα.

Διότι ναι μεν το λεωφορείο πλέον θα μπορεί να ανεβοκατεβαίνει χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα την Γ. Ζωγράφου και να εξυπηρετούνται πάρα πολλοί συνδημότες, τα εμπορικά καταστήματα όμως επί της λεωφόρου καταδικάζονται πλέον σε αφανισμό.

Και τι θα γίνεται με την τροφοδοσία των εν λόγω καταστημάτων ?

Που θα σταματούν τα φορτηγά που θα κάνουν τροφοδοσία τα super market, τα κρεοπωλεία, τα αρτοποιία, μανάβικα, κλπ .

Τα Λεωφορεία τραβήξανε χειρόφρενο διότι οι οδηγοί αρνήθηκαν να παρανομήσουν πατώντας την διπλή διαχωριστική γραμμή του οδοστρώματος μιας και υπήρχαν παρκαρισμένα αυτοκίνητα .

Οπότε λοιπόν με κολονάκια και διπλή διαχωριστική γραμμή θεωρητικά ούτε στάση δεν μπορείς να κάνεις στην Γ. Ζωγράφου διότι ή θα πρέπει ο από πίσω να σε περιμένει ή θα πρέπει να παρανομήσεις κάνοντας προσπέραση και πατώντας πάνω στην διπλή διαχωριστική γραμμή.

Τώρα και ειδικά τα πρωινά που θα γίνεται η τροφοδοσία των καταστημάτων (και ειδικά super market) δεν θα αναγκάζονται οι οδηγοί των αυτοκινήτων και των λεωφορείων να παρανομούνε και να πατάνε την διπλή διαχωριστική γραμμή ?

Αν νομίζει κάποιος ότι θα παρκάρουν στο δημοτικό γκαράζ στην Γ. Ζωγράφου για να κάνουν τα ψώνια τους, την δουλειά τους ή την τροφοδοσία τότε μάλλον ζει σε άλλη Πόλη.

Εκτός αν αρχίσουμε από τώρα της εξαιρέσεις σε φίλους, χορηγούς, κλπ.

Το δεύτερο μεγάλο πρόβλημα και το πιο βασικό που θα δημιουργηθεί είναι ότι η συγκεκριμένη λεωφόρος  με την μεγάλη ευθεία και χωρίς εμπόδια θα γίνει δρόμος για να αναπτύσσουν τα μηχανάκια και τα αυτοκίνητα μεγάλες ταχύτητες   (ειδικά τα βράδια θα γίνονται κόντρες) και πολύ σύντομα θα έχουμε τροχαία ατυχήματα.

Όταν το αυτοκίνητο ή το μηχανάκι  θα τρέχει με ταχύτητα (μιας και βρήκε μεγάλη ευθεία σαν αεροδρόμιο) , τα παιδιά και οι άνθρωποι της τρίτης ηλικίας ή με κινητικά προβλήματα θα ρισκάρουν την ζωή τους για να περάσουν το δρόμο.

Και μην πει κανένας περί παιδείας και ότι το όριο ταχύτητας του ΚΟΚ λέει ανώτατη ταχύτητα μέσα σε κατοικημένη περιοχή είναι τα 50km και πρέπει να τηρηθεί αυστηρά διότι θα φάει μούντζα.

Ειδικά στην διασταύρωση Γ. Ζωγράφου και Αναστασάκη πόσα τροχαία μέχρι τώρα έχουν γίνει ?

Η νυν διοίκηση θα φέρει μεγάλη ευθύνη αν επιβεβαιωθούν οι παραπάνω προβλέψεις.

Ας κοιταχτεί και το θέμα της μονοδρόμησης. Ας επιβαρυνθούν κυκλοφορικά και κάποιοι άλλοι δρόμοι. Δεν πειράζει, είναι μικρό το  πολιτικό κόστος. Ας παραδειγματιστούμε από την Κουσίδη.